hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Nya bilder

Publicerad 2014-05-09 23:31:00 i Allmänt,

 När jag var på mässa i Gävle så visades det några demon...Lilla Pyssel Inger visade sina stora tags och jag provade på när jag kom hem, men jag måste ha lite nya band för jag hade inga färger som stämde med färgerna på min tags. Men det får bli en senare fråga.....
så var det en demo om glitter på korten, visades av Scrapdraken, så idag provade jag även den, och det var ett enkelt men ack så stilfullt tips. Hittat lite vintagbilder på nätet och en av dem tyckte jag passade perfekt...ska nog göra några fler...kan vara bra till morsdagskort....... kanske.....
 
 
Gjorde ett till när jag ändå höll på
 
 
Och insidan på båda korten fick bara bli ett enkelt hurra med en utstansad bit att skriva sin egen hälsning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela