hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Nya folden

Publicerad 2014-05-13 15:21:00 i Allmänt,

Riktigt nöjd med min nya embossingfolder, som jag köpte på mässan i Gävle.
Jag provade på ett vitt cardstock, och så målade jag blommorna med 2 st rosa toner med distressink och bladen med 2 st gröna toner.....förgyllde blommorna med en strassten i mitten och så satte jag på ett grattis från en dies, som jag också målade i 2 st rosa toner och så la jag på lite lim och strödde över rosa glitterpulver.
 
 
Inuti använde jag min mustaschpunch i kanten och strök på lite röd distressfärg, så satte jag en liten blank lapp att skriva sin egen hälsning på
 
 
Så fick min egen stämel pryda baksidan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela