hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett dopkort

Publicerad 2014-11-10 17:51:50 i Allmänt,

Fick en beställning på ett dopkort till en liten tjej. En fd. arbetskamrat ringde mig i fredags och funderade om jag skulle hinna göra ett kort till nästa lördag, till ett dop hon var bjuden på. Jag har ett färdigt, svarar jag, så jag kommer med det på måndag till skolan..........det var bara det att kortet, som jag hade färdigt passade inte alls, och jag tittade inte förrän söndag kväll, så det blev lite kvälls och nattarbete. Så hoppas nu bara att beställaren blir nöjd.... får väl reda på det imorgon när hon får se det. Jag lade det i hennes fack på skolan.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela