hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Några julkort blev det på Avesta Kort o Scrapmässa

Publicerad 2014-10-12 11:42:58 i Allmänt,

Var på Avesta Kort och Scrapmässa, som Katarina Engström och Engströms Artstudio AB ordnade i Avesta Parken igår. Håller på i dag också, men idag var det lite annat på gång.
Mycket trevlig och bra ordnad mässa och jag hann med att göra 3 st julkort, och så vann jag ett pris på en av tävlingarna, med mitt minst lyckade alster....men det var roligt ........
Vi var ett helt gäng från Västerfärnebo scrapcirkel, som träffades och hade en kul och givande dag.....jag tror vi var de som skrattade mest....men så kul att träffas efter hela sommaruppehållet och vi hade sååå mycket att prata om.......
 
Men jag fick till 3 kort i alla fall, mellan alla skratten, fikarasterna och den utsökta lunchen, som Engströms  bjöd på
 
Ett Stafflikort
 
Här har jag använt färdiga bilder, jag tagit från en sida på nätet och dies från Roxstamp och Cherry Lynn
 
Detta kortet såg jag ifjol på mässan, en tjej på Engströms Artstudio hade gjort det, och jag plagierade det i år också.....
Dies från Cherry Lynn och ett God Jul på kanterna med Panduros Foamstickers och lade på lite glittersnö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela