hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gjorde lite skojkort att gratta med

Publicerad 2015-04-12 17:30:21 i Allmänt,

Innan påsk blev jag bjuden på 70-årsskiva. Mågen fyllde 50 år och barnbarnet 20 år, så tillsammans blev det 70 år. ....Men just den helgen, så passade det sig inte riktigt så jag fick komma helgen efter, ......men passade på att uppvakta med ett par skojkort till de båda kontrahenterna
 
Detta fick mågen, som är född i Amerika, men uppvuxen i Sverige....
 
Barnbarnet fick sin present i detta påskägg, en slant bland godiset.......men kortet vet jag inte hur det blev med för det får jag bara upp och ner....och än har jag inte löst det problemet........så jag tog bort kortet, får bli en senare fråga.
 
Men på vägen genom Göteborg, passade vi på att hälsa på en väninna, till min dotter, som bor i Mölndal och där dottern med familj var på påskmiddag och uppvaktning. Vi skulle bara hämta nyckeln hem till dottern, men blev inbjudna på kaffe och födelsedagstårta.........så då var det tur jag hade extra påskpysslade ljus med mig
 
Vet inte varför bilden lägger sig på tvären....men bonusbarnbarnet fick sitt gula påskägg fullt med påskgodis och dottern fick en blomstergrupp med pangséer, och då passade en av dessa tags på på den presenten
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela