hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gjort lite mera....

Publicerad 2015-04-01 10:59:40 i Allmänt,

 
Ett påskkort gjort av en dies från Spellbinders hopsatt med små bitar av cardstock
 
 
Framsidan prydd med lite blommor och band i lila och gult.
 
 
Insidan, som tyvärr vänt sig lite fel.
 
 
Ett grattiskort, som jag dekorerat egengjorda blommor i metalltape och som jag torrembossat och sen målat med Inka Gold. En metallblomma och en halvpärla i mitten
 
 
Insidan fick en grattishälsning och några bruna strån, som förgyllts med lite glitterlim i brunt.
 
 
 En smyckad tändsticksask, med en Glad Påskdies från Roxstamp och lite gula blommor.
 
 
Ett påsksmyckat hjärteask, lagt på bitar av metalltape som jag suddade över med svart akrylfärg.Blomman egengjord av folie och embossad, målad med Inka Goldfärg . I mitten en klick av lim för att få fast lite Flower Soft "Summer"
 
 
Ett litet påskägg till, målat med akrylfärg och smyckat med blommor, pärlstrån, blad och fjädrar.
 
 
avslutat locket med en liten spetskant.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela