hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Vinster...

Publicerad 2015-04-19 13:03:00 i Allmänt,

Nu hade jag lite tur......minnet gjorde sig påmint om ett löfte, som jag gav för en månad sedan, om att fixa lite vinster till kvällens knyppelgille.....och som tur var dök minnet upp så jag hann göra något åt det innan det var försent.....Gjorde några ljus med decopage av servetter.
Det större ljuset dekorerade jag med ett grönt snöre också och knöt fast ett litet blad i brons.
Mellanljuset fick motiv med ett litet sött pussande par och dekorerades med ett svart snöre och så knöt jag fast ett silvrigt hjärta och som tredje vinst blev det en tändsticksask, med samma ros som det stora ljuset, men jag lade på lite glitterlim i rött och grönt också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela