hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

En tavla till mitt bonusbarnbarn

Publicerad 2015-01-28 00:43:00 i Allmänt,

I somras under en av de hetaste dagarna bjöd min son, sonens sambo och bonusbarn mig med på en tur till Kolmården.......och vid ingången till Bamses värld satt denna tavla, som mitt söta bonusbarnbarn lät sig fotograferas framför. Så nu när hon skulle fylla 8 år kom jag på att göra en tavla av just det kortet. Gjorde en Lo med Glimmer Mistsprejat carstock i olika färger, som bakgrund.
 
Satte på lite blommor, stora rosor och mindre rosor, varvat med lite olika blad, som jag penslade med lite guldfärg. Kortet satte jag fast med häftkuddar på utstansade bakgrunder i olika storlekar. Ett par utstansade ballonger och en fjäril. Så Grattis från en Roxstamp dies, och hennes namn med foambokstäver från Panduro
 
Så satte jag in Lo:n i en ram från IKEA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela