hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Sorgekort

Publicerad 2015-07-22 12:40:41 i Allmänt,

Fick ett så tråkigt besked per telefon igår. Visserligen har det varit ett ganska långt lidande mot det slutgiltiga avskedet, men ändå kom beskedet plötsligt..........men det känns lite trösterikt att få göra ett par kort och skicka till de ledsna och sorgsna döttrarna.......
 
 
Stämplade bara på ett deltagande ord på ett slätt vitt cardstock, gjorde ett par blommor från en dies i svart och så några pärlstån och en liten rosett av svart band
 
 
Blommorna satte jag fast med lite distans bara mitt under, spröten fick sväva fritt, så lade jag på lite glitterlim i silver. Inuti kortet skrev jag bara en personlig hälsning.
 

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2015-07-24 09:28:34

Kortet var jättefint! Tack <3

Svar: Så bra att du tyckte det...känns lite bra att få göra....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela