hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Decopageljus och kort

Publicerad 2016-04-16 19:33:30 i Allmänt,

Gjort decopage på ett ljus
Eftersom ljuset skulle till en tjej i Dalarna, fick det bli blåklocksmotiv på servetten. Satte på ett blålila bård nertill på ljuset och lite guldglitter, som förgyllning på bårdblomman.
Baksidan på ljuset fick en lila fjäder och lite rosor som jag förgade in i en blålila ton.
Pyntade till en tändsticksask också, med samma motiv, som ljuset och grattis, täckt med glitterlim.
Ställde allt på ett ljusfat med lite vita stenar, i olika storlekar.
 
Ett kort fick det bli också det i blålila toner. Målade ett stämpelmotiv, som jag fått med en tidning. Ett utstansat Grattis och lite blommor. Så en liten blingblingsten i varje hörn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela