hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Barnbarnet fyller 2 år

Publicerad 2017-06-18 15:59:49 i Allmänt,

Dottern hade lånat min Big Shot med dies och en del stansar så jag måste tänka nytt om födelsedagskort till barnbarnet Erik
Kom på att jag hade gipspulver hemma, så jag gjöt ett litet fundament och satte en blompinne i den. Så hade jag en servett med en sjörövarhuvud och korsade benknotor på, så det fick bli en piratflagga
och baksdan fick en liten hälsning Erik 2 år och grattisstämpel. Embossade det med silverglitter
Passade bra på kaffebordet
Den fina Bamsetårtan. Erik älskar Bambam, som han döpt Bamse till. Han kan hela Bamsevisan och nynnar gärna på den
Här får han lite hjälp av faster att öppna en besvärlig present
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela