hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Min fina present

Publicerad 2017-06-18 16:50:10 i Allmänt,

Äntligen skulle min fina brevlåda, som jag fått i present av mina barn, monteras på plats
Skulle först grävas en grop och göras en cementplatta att skruva fast lådan i.
Så igår började mågen med det arbetet
Idag blev det till att fortsätta med att plocka bort lite form
så få den på plats. Hängde sig lite på plattan. Blev inte som mågen ville
så det blev till att justera lite
så några brickor för att fixa till höjden och få den i våg
så provar vi igen
blev bra...... så nu bara det sista fixet
och där var den på plats
Jättefin........så glad över min present
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela