hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Kalas för mina barnbarnsbarn

Publicerad 2017-05-21 12:17:29 i Allmänt,

Ett kort till en tvåårig. Visserligen hade hon redan fyllt, men då kunde inte jag komma,
så det blev uppvaktning på broderns kalas istället. Jag tror det gick lika bra....
Rosa kortbas med en söt kaninstämpel. Visade sig bli en riktig "hit".Hon älskade kaniner.
Så satte jag på lite blommor, pärlor och hörn i silvermetall. Så lite rosa glitterlim på bokstäverna och siffran
 
Här tittar hon på kortet och känner på glittret. Såg riktigt nöjd ut.
 
Brodern fyllde ett år.
Så han fick ett lite "tuffare" kort i grönt med en tuff kille och en gunghäst från en dies
Inuti fick det fina papperet "Happy Birthday" bara en grattisstämpel på sig
 
Här leker han med ballonger, så kul när den studsade runt......
inte alls lika kul för mig, som bara väntade att den skulle smälla.....
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-21 15:52:24

Åh, så gulligt!

Svar: Tack snälla du....:D
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela