hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Kramkort

Publicerad 2017-05-21 13:26:53 i Allmänt,

Använde Mandys "Kram" dies till två kort
Använde en vi cardstock som grund på båda. Så ett papper från Maja Designs "Summertime"
Tog ut diesen i silverpapper och fäste den med lim, vek ner ena hörnet och fäste med två pårlor. Satte så på en hörndies också uttagen i silverpapper. Så lite blommor, några pärlstrån och utstansade blad
Inuti fick det bli en enkel grund att skriva sin egen hälsning på.
Här är ett liknande kort men detta går i grönt.
Dekorerat med vita blommor, som jag duttat på lite ljusgrön distressfäg och satte dem i en tygspetsblomma
Nu blir jag lite vansinnig, har gjort om flera gånger, men bilden lägger sig helt sonika upp och ner varenda gång.
Men det är bara en enkel utstansad dies från Gummiapan med stygn i kanten "att skriva sin egen hälsning på". och denna satte jag på ett grönt papper från Sheet feuille, från samma papper som på framsidan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-21 15:48:31

Detta är också jättefint.

Svar: Tack, tack
Agneta Johansson

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-21 15:49:56

Fina kort allihop.

Svar: Tack för din fina kommentar....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela