hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gjort en till...

Publicerad 2018-06-18 11:10:01 i Allmänt,

Gjort en bröllopsbox till. Den förra åkte till ett annat bröllop. Hoppas denna duger nu då 
Äntligen fick jag användning av mina trådar med pärlor. Namnen på brudparet kommer senare. Lite spets blommor och några blad.
Den söta spetsen runt kanten på locket. 
När man tar av locket faller sidorna ut.
Här lite närbilder på sidorna. 
Ur glaset strömmar bubblorna upp och ringen är prydd med 3 diamanter och
 
i mitten står den blomprydda bröllopstårtan  
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-06-26 10:35:46

Vad fint det blev 👍😍

Svar: Tack så mycket <3
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela