hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Grattiskort

Publicerad 2019-06-11 16:56:43 i Allmänt,

Nu har jag postat 2 grattiskort till ett barnbarn och en väninna, som båda fyllde år denna vecka.
Ett lite manligare kort till barnbarnet i lite dovare rött och svart, och papperet från K-design. Knöt en silvertråd i kanten och satte på en liten klockcharms. Några vita halvpärlor fick det också bli.
Så ett lite femininare kort till min väninna. En bild jag tagit ut på nätet och lade den på ett vitt utstansat papper med ett fint hålmönster i kanten. Lade också en rosa glitterrand runt bilden, för att ta fram det rosa i rosorna. En stämplad banner med grattis. Lite blommor i hörnet och rosa halvpärlor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela