hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

En knypplad ros

Publicerad 2019-03-24 18:26:57 i Allmänt,

Jag har nu monterat en ny ros, som så småningom ska bli en knapphålsblomma till en brudgum.
Min väninna, som knypplat den, kan inte montera sina alster utan jag brukar ställa upp och hjälpa henne.
Nu var hennes dotterson i Sverige och hälsade på från Amerika, han som beställt den. Visserligen hade han ingen tjej, som kunde vara tänkt som brud, än. Men eftersom han beundrade sin systers nyblivna makes knypplade knapphålsblomma, så passade han på att beställa en också. Och nu blev den levererad. 
En mycket trevlig fin kille så det dröjer nog inte länge innan han finner en tjej.
Dessutom ville han ha en av mina kaffekassar, dessa tyckte han var görfräcka. Kul. 
Fick ta en gammal bild, eftersom jag glömt fotat mina nya kassar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela