hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Grattis till min väninna.

Publicerad 2019-10-22 01:18:02 i Allmänt,

Hittade ett par kort på hennes Fb sida och skrev ut dem och gjorde ett par LO. Vi brukar väl inte gratta varandra utan bara komma ihåg varandra med ett kort. Men tyckte detta att göra layout var riktigt kul så jag gjorde en av ett kort från stranden på Barbados. 
Färgerna blev inte riktigt som jag tänkt, blev lite kladdigt, men i stort sett blev det bra med de jag hade hemma.
Lite detaljer 
 
Nu hade jag tagit ut två kort, för jag kunde inte riktigt bestämma vilket jag ville ha. Men jag blev inte riktigt nöjd med den första så jag tog det andra kortet och gjorde en layout till.
Med lite inspiration från nätet och lite färgduttande och sprayande, så tyckte jag att jag fick till en ganska bra bakgrund till kortet. Blev mera nöjd nu, tyckte att denna blev bättre. Slog in båda två och lite kul se hennes min när hon slog upp paketet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela