hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Fick bli Påskkort

Publicerad 2020-04-06 17:38:00 i Allmänt,

Nu när jag ska hålla mig hemma så blev det till att skicka iväg lite påskkort istället.
Missade att gå ut till postbilen, så det blev att ta sig en tur till stan och lägga på korten på lådan. Hoppas de bara kommer fram nu då.....
Hittade en bild i gömmorna som passade utmärkt till påsk. Stansade ut en ram i lilarosa papper och så Glad Påsk stämpel.
En till bild i samma serie och så lite blommor och gula fjädrar.
Torrembossat ett gult cardstock, ett påskliljekort och lite blommor på en vit fjäder.
Och så en påskhare med en godiskorg, lite blommor och en gul fjäder.
När jag kom hem kokade jag mig en kopp kaffe och satte mig ute i det fina solskenet. Solstolen, nybakad sockerkaka, en kopp gott kaffe och så nya korsordet i Seniortidningen. 
Man kan faktiskt ha det sämre i karantäntider, men knappast så mycket skönare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela