hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gustav 3 år

Publicerad 2020-04-24 12:00:00 i Allmänt,

Farmor ställde presenten på trappan och vinkade genom fönstret, som vanligt, i coronatider.
Du och brorsan var ju hemma från dagis, för att ni var lite förkylda, så det var väl perfekt med en liten slängpuss genom fönstret. Tyvärr, så glömde farmor kortet hemma, fick lite bråttom, hade tid att passa för mitt däckbyte, och fick skicka det på posten dagen efter, men hoppas det kommit fram nu då.
Presenten blev inte heller vad jag tänkt mig, nu blev det bara ett litet paket att öppna på dagen. Hoppas det blir fritt snart så vi kan fira riktigt. 
Hoppas du kan vara ute och cykla nu i det fina vädret, så det blev en cyklande kille på kortet.
En Magnoliastämpel som jag färglagt och med 3 år i blått glitterlim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela