hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Några kort till

Publicerad 2020-08-20 15:46:38 i Allmänt,

Min äldsta dotter fyllde år och naturligtvis gjorde jag ett kort.
Använde Maja designs härliga papper på en rosa kortbas. Ett rosa utstansat grattis fick det också bli.
och inuti kan jag skriva en liten hälsning
och på baksidan med min egen stämpel.
Så fick jag förfrågan om att göra ett par grattiskort, som skulle gå till ett par tjejer som tagit sina examina, och det fixade jag till och de blev godkända.
Använde mig av Maja designs fina papper här också.
Satte på lite blommor och blad, och ett utstansat "Congratulations"
och det andra också med blommor och blad och en likadan utstansad gratulation.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela