hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Otroligt decemberväder

Publicerad 2020-12-24 11:54:26 i Allmänt,

Måndagen den 21 december 2 grader varmt och ingen vind......börjar dessutom bli ljust på himlen under vår promenad......
Vattenståndet var iallafall högre, för det porlade bra runt stenarna nedströms....
Vi spanade efter bävrar men såg inga....men vattnet var alldeles spegelblankt..
 När vi fikade kom solen fram och jag fick skynda mig på att ta en solig bild.....
låg mycket moln runt om och lurade ....
Men så kom den fram ordentligt och sken så fint på Margit....
Så vi fick en otroligt skön kaffestund på vårt ställe....
Så fortsatte vi och kom till den gamla tvättstugan och nu hade de kreativa varit framme och fixat till lite .......hittat lite näver att dekorera med .......
Men vi hade en sådan skön promenad.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela