hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Sista dagen

Publicerad 2020-12-12 01:45:47 i Allmänt,

Kom på att sista dagen för att skicka julkort utomlands är på Lucia......men eftersom det är en söndag och inga postlådor töms på lördagar och söndagar, i alla fall inte häromkring. Så fick jag ta en fredagstur till Avesta.
Måste ju ha julfrimärken också, att frankera breven med. Hann precis innan tämning kl 13:00
Detta fick gå till Lettland......
Passade också på att lämna några kort efter vägen.....agerade privat brevbärare när jag i alla fall körde förbi .
Detta fick bli till en väninna, och hon ringde och tackade för den fina tanken i denna tråkiga tid....både vädermässigt och med pandemirestriktioner.....
Så lämnade jag ut ett par till...
och så detta....
Så nu ska jag göra i ordning resten och skickar dem på måndag, för nu har jag frimärken och adresser klara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela