hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Skickade iväg lite julkort till julen 2020

Publicerad 2020-12-28 12:41:00 i Allmänt,

Eftersom jag inte var på någon julmarknad eller andra ställen och sålde mina kort så hade jag några kvar sedan ifjol och gjorde bara ett tiotal till denna julen. Men jag fick iväg dem på olika sätt. En del lämnade jag i deras brevlådor, en del skickade jag och en del blev som juladresser på julklapparna. Ett litet urval av korten.......
En vacker julängel på ett torrembossat vitt cardstock
En bild från förr 
Också en julbild på ett prickit och stjärnbestrött vit cardstock
Torrembossad cardstock och sen har jag målat mönstret. Allt monterad på en röd kortbas
Använt ett julpapper som grund och stansat ut ett par granar, som jag satte distanskuddar under och ett God Jul
Använde ett fint papper från ett Vinterblock. Tuffade till kanterna och monterade det på ett blått cardstock. Ett utstansat God Jul i silverpapper.
En vit utstansad stjärnkrans monterad på svart cardstock och satt på en röd kortbas. Utstansade hjärtan i hörnen och ett utstansat God Jul
Bara ett torrembossat vit cardstock och ett utstansat God Jul i guldpapper. Så fick en röd julblomma och ett par gröna utstansade grankvistar pryda hörnet.
Här kommer tomten åkandes i skyn medan staden ruvar mörk nedanför. Utstansade God Jul på sidorna
Hittade en julkula i min stämpellåda, som man kunde sätta in olika motiv i. Här blev det Let it snow och lite andra engelska hälsningar. Tror att stämplarna följde med någon tidning jag köpt. Allt stämplat på en vit kortbas.
Jaa det var några av korten som jag skickade 2020.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela