hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Två Grattiskort

Publicerad 2020-07-15 19:46:48 i Allmänt,

Gjort Grattiskort, som jag skickat iväg på posten. Hoppas Post-Nord sköter sig så borde de ha kommit fram.
Ett lite manligt kort till barnbarnet i Göteborg. Använde mig av Maja Disigns fina papper och fixade till lite ruffigt stuk.....
och inuti blev det en liten hälsning 
Så ett kort till min syster, använde Maja Designs papper här också....
och inuti tog jag biten, som som var kvar av det rosa papperet, till lite dekoration och så stansade jag ut en oval och så ett par grattis.
På min promenad bort till brevlådan så passade jag på att fota lite i den varma, kvava, vindstilla kvällen. Vår lilla å som varit tyst ett tag fick nytt liv efter regnet
och branddammen ovanför var alldeles spegelblank....
Hittade en giftig stor Jättebjörnloka i dikeskanten......hoppas de kommer och klipper dikena snart så ingen plockar dessa växter........men de är ju dekorativa där de står.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela