hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Beställningskort

Publicerad 2020-06-25 18:08:00 i Allmänt,

Fick beställning på ett kort till en pensionär och ett kort till en liten nyfödd flicka. Så kul med lite variationer på uppdragen.
Pensionären fick ett kort i rosa toner med egenhändigt gjorda blommor, riktigt nöjd med diesen och stämpeln som hörde till.
Detalj av blommorna ....synd att det glittriga inte kommer till sin rätt på fotot
och inuti blev det en lite kul stämpel om pensionärslivet
Baksidan, där satte jag på en bit, som blev kvar av det randiga papperet. och så min stämpel.
 
Till den lilla nyfödda tjejen fick det bli ett rosa papper som grund och en söt bild
och inuti en liten hälsning 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela