hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Fars dag

Publicerad 2020-11-14 11:06:42 i Allmänt,

På Fars dag var jag gudstjänstvärd i Västerfärnebo kyrka och på vägen dit var jag bara tvungen att stanna och fotografera himlen. Solen höll på att ta sig igenom molnmassan och spred lite silvriga strimmor ner mot jorden.
Syns på vägen att det regnat under natten......
Nu är ju inte min mobil den bästa kameran. 
Kom så fram till kyrkan 
Efter kyrkan åkte jag till Minneslunden i Sala.
Här lyste solen så fint, Trädet var helt upplyst, medan gången jag gick på var i skugga.
Härlig kombo ....
Kapellet helt upplyst av solen, vet att jag fotat det förr, men det är vackert ....
Gick så upp för stentrappen mot Minneslunden.
Nu hade man klätt in stenen med den fina kåpan och tömt dammen och lagt granris på den. Fint det också, med sin vinterskrud.....
Tände så ett ljus för min Far och tyckte jag placerade det på ett bra ställe....
En fin plats......
Senare på kvällen blev det en otroligt vacker solnedgång.
Bara fotat från min tomt genom skogsbacken....
Tog många bilder...... men ingen så bra som naturens egen kamera .........
Men lite häftigt i alla fall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela