hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Födelsedagskort och ett dopkort

Publicerad 2020-11-05 18:15:00 i Allmänt,

Ett manligt kort till min måg....där blev det lite hastigt, så jag fick ta ett i högen.....han är väl ingen flygkille...men han fick bli det...hade en bild som jag ruffade till lite med ett snöre.
En släkting som fyllt år fick ett kort med Maja designs fina bild på. Satte den lite på snedden och så den utstansade ramen ännu mer på snedden och lite utstansat Grattis, Grattis. Så fick det bli lite blommor och rosa halvpärlor också.
Så ett till kort till en kvinlig släkting. 
Orange cardstock till grund och ett mönsterpapper med sicksackmönster i orange. Här har jag målat en stämpel från Whimsy Stamps och satt på lite blommor och så lite glitterlim i hörnen. 
Så träffade jag en väninna, Gun från Värmland, på Dalahästen och vi skulle fika lite.  När hon talade om att hon var bjuden på dop nästa vecka......." Jaa då ska du ha ett kort" sa jag och hämtade in min kortlåda......bäst att vara beredd,,,,,,,
Hon föll direkt för det lilla dopkortet med sparkbyxorna.....så bra att göra två på en gång man håller på,,,,,,Nu kom det till pass.
och när man viker upp det ser man inuti att jag har satt på lite utstansade dies och en vers....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela