hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Julkort

Publicerad 2020-11-11 20:25:56 i Allmänt,

Ämtligen på gång. 
Hade ett scrap-meeting i lördags i församlingsgården. 
Vi var bara fyra som kom.......alla tänkte på coronasmitta....och vi kommer från olika håll.
Men jag hade beställt lite papper och kände att ett litet tag kunde jag åka dit.
Men som alltid när man har roligt går tiden fort och rätt vad det var hade jag varit där hela dagen.
Fick två kort gjorda och så har jag gjort förberedning till några fler med lite lånade dies, som jag stansade ut i lite olika juliga cardstock.
Men dessa två fick jag färdiga.....
Ett med vit cardstock som bas och lite juligt papper från Pion. Satte på en egengjord julstjärna med rött glitterlim på och ett par guldiga utstansade stjärnor
och så ett kort med en ny vikning, för mig i alla fall.
Framsidan med grön cardstock som bas och ett rutigt papper i färgton, så en vacker bild och några utstansade stjärnor.
och inuti 
Blir nog några till av dessa. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela