hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Scrappträff i Västerfärnebo

Publicerad 2020-10-19 19:12:00 i Allmänt,

Vi brukar försöka träffas en gång i månaden och i lörgags var det dags igen.
Vi är inte så många, men vi är några tappra, som håller ihop.
Nu så här i coronatider är vi perfekt många för att sitta glest och ändå kunna dela med oss av idéer och nyheter. Dessutom har vi så trevligt.
Jag hade fått beställning på tre kort. 
Två grattiskort till en dam och en herre.
Damen blev ett med vit grund och så Maja Designs fina papper. Satte på några strasstenar och ett band, som höll ihop vikningen
Till det manliga kortet. Vit cardstock här också och så Majas papper från Denimserien. Tog ut Grattis i ett blått riktigt glittrigt papper. Och dekorerade bandet här också
Så en beställning på kort, som känns sorgligt att göra, men som jag hoppas ska skänka lite tröst. 
Använde mig av svart cardstock som grund och så silverpapper och vitt papper till dekorationerna. Höll det lite stramt.
Nästa blev ungefär likadant, men här använde jag stämplar, som jag embossade med silver i den svarta stämpelfärgen. Här blev det lite blommor också i vitt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela