hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Höstfärger

Publicerad 2020-09-30 18:28:54 i Allmänt,

Otroligt vackra färger bjuder en stilla septemberdag på. Till och med i disigt väder är de sista dagarna i september otroliga......
12 grader varmt och absolut vindstilla på Älvpromenaden                                             
 Hittar några finfina svampar i det nedfallna bladverket                        
Vi går vidare och kommer till den branta backen upp för älvbrinken
Utsikt från Krylbobron nerströms 
Hittade ett träd med tickor, såg lite ut som en stege upp till toppen
Blev inte så bra, så det blir en bild till
Bara strax bredvid så fick vi en hisnande utsikt 
Alldeles stilla och träden speglar sig i vattnet
Bara sådana magiska vyer efter Dalälven
Så har vi gått vår runda och jag tar en bild från gångbron över älven
Måste bara stanna i Svartbro och ta ett foto på älven upp mot Krylbo 
och ner mot Karlbo
Hade bara varit hemma en liten stund, så lättade dimman och en strålande sol kom fram 
Så härliga färger i min lind
 
                    

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2020-11-21 17:05:13

Även fast det är ett minne så är det trevligt att läsa om det igen.
Bra jobbar mamma från Marie ❤️

Svar: Ja visst, lite kul att bli påmind.
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela