hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Påskharar och några Påskkort

Publicerad 2021-04-01 11:52:00 i Allmänt,

Gjort några påskpresenter och godisgömmor till mina minsta barnbarn.
Lite pillgöra men roligt , få se om de gillar dem.
Två stycken vita harar med blåa öron
och en grå med rosa öron
Familjen fick ett litet påskkort
Så när jag var ute och åkte passade jag på att åka till min väninna i Horndal och lämna några böcker och ett påskkort. Vi fick prata på trappen, en bit ifrån varandra. Men hon var glad och vi konstaterade att någon gång i framtiden kan vi ses och fika och umgås igen.
Så fick ett par levereras av Post Nord och det verkade då fungera denna gången också...
Båda gick i lila toner
och det andra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela