hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Några Lo

Publicerad 2021-01-09 14:33:00 i Allmänt,

Gjorde några Layouter som julklappar.
Från min sons bröllop i aug 2019.
Blev två mindre som sattes i IKEAs distansramar,
Tog bakgrundspapper från Panduros Cirkusblock
dessa blev ganska fort färdiga.
Men så hade jag tagit hem ett större kort och då blev det besvärligt.
Fick inte till bakgrunden alls. Förkastade fler alternativ och lät allt ligga. Men till denna jul satte jag igång igen. Ville få bakgrunden något så när likt de mindre Lo:na . Det var svårt få till en lämplig ljusgrön färg, med de färger jag hade, men till slut blev jag ganska nöjd. Gjorde egna blommor och satte igång med att skapa......
Blommorna skulle ju harmonisera med brudbukettens fina färger i lila och rosa.
Jag satte på mina blommor och ett par hjärtan jag hade i lindad silvertråd. Tyckte det blev riktigt bra till slut.
Ramen bilden ska sitta i är 50 X 50 cm. 
Det var ju inte lätt att fota och i ramen blänkte det ännu värre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela