hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Minneslunden

Publicerad 2021-10-09 15:05:36 i Allmänt,

Min mor skulle ha blivit 110 år nu, om hon fått leva......och jag brukar åka till minneslunden på Nya kyrkogården i Sala och sätta på blommor och tända ett ljus på dagen........men i år blev jag en dag försenad. Tror inte det spelar henne någon större roll.....men bara man kommer ihåg henne.....
Trappen upp till Minneslunden var täckt med löv
och vattnet var fortfarande på och porlade så himla rofyllt uppe vid själva platsen......
Satte ner mina blommor och tände mitt ljus....
Så tog jag några bilder till av den vackra platsen.....
Hoppade över vattnedraget och tog en bild ner mot kapellet.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela