hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett till grattiskort

Publicerad 2022-06-11 13:52:00 i Allmänt,

Så blev jag inbjuden till mitt barnbarn Eriks första skolavslutning, som gick av stapeln i Hedemora kyrka.
Så duktiga barn som tågade in i kyrkan och som spelade och sjöng av hjärtans lust. Erik tog ett extra tag i micken för att riktigt höras, så log han lite spjuveraktigt......
Nu fick vi ju fota och filma.... men inte lägga ut bilder på sociala medier......
Eftersom Erik fyller år nästa vecka och är på husvagnssemester då.... passade jag på att lämna presenterna på den efterföljande lilla festan hemma.
Hade köpt en T-shirt med en dinosarie på, hans älsklingsintresse just nu.... och en monsterfigur i Lego till honom.
Kortet gjorde jag med papper och figurer från ett Heartfeldt block.
Framsidan 
 på ena insidan, klippte jag ut en av figurerna.......
och min egen hälsning på den andra, också med lite utklippta bilder på....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela