hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Beställda kort

Publicerad 2022-05-29 12:11:00 i Allmänt,

Min väninna godkännde ett av korten, till sitt barnbarns make, vilken är lite av naturmänniska.
Så detta kort flyger iväg till USA:s västkust...
Kortet med den gamla bilen på passade till min andra väninnas uppvaktning av en herre i de högstas tonårsklass.
En dansant herre....men det kortet jag gjort med ett dansande par ....passade inte alls.
Men däremot hade han varit intresserad av gamla bilar......så då blev det bra och passande...
och kortet med den jeansklädda killen med gitarren och skivan med noter på passade in till en annan jubilar. 
Ett par studentkort passade också bra, så de slank iväg de med........kul med nöjda väninnor...
Till en kille
och till en tjej
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela