hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Lite blomsterfägring

Publicerad 2022-05-29 12:48:00 i Allmänt,

På älvpromenade, som vi inte gått på ett tag, hittade vi lite olika utslagna vårblommor....
Ett päronträd blommade för fullt i Brogård, så fint vitt mot den klarblåa färgen på himmelen.
Lite längre fram började kastanjen blomma, den blåa himmelen lyser igenom grenarna ...
 Midsommarblomstren blommade i kanten...
och älven blänker i det strålande solskenet
När jag kom hem till min väninna i Karlbo ville hon visa mig sin Rhododendronbuske, som verkligen var magnifik....
och stor....
och mitt i blommade en järnek
Brevid på marken hade dubbla vitsippor brett ut sig
vet inte om det syns så bra, men en bild till
Häcken mot gatan var översållad av brudspireans vita blommor.
Så fint med alla blommor i regnbågens alla färger.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela