hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

En helg med mycket skoj....

Publicerad 2022-10-10 14:49:00 i Allmänt,

Helgen tillbringades på scrapmässa och så kul att träffa alla igen. Vi bytte idéer och inspirerade varandra......
Uppackning och så lite prat och kaffe på det...
Så kom vi igång då.....
En inspirator var demotjejen.....som visade lite målning av stämplar och tipsade hur man kunde göra ....
och så alla braochhasaker och alla villhasaker ....
Jag fick i alla fall till några kort, och nu har jag postat ett av dem.
och inuti..
Gjorde också 2 st babykort, som jag tror min väninna kommer att välja mellan om ett tag.
Kan vara till en kille
och så till en tjej kanske....
Så hade jag stansat ut en mängd blommor som skulle sättas ihop.....men det jobbet blir att göra hemma istället....
Ska bli julstjärnor till julkort
och så lite mer blommor i blåa toner .....
Hann med ett par kort till det ena har jag inte lämnat över än så det får visas senare, men ett lade jag på hans skrivbord, så det kommer han att se imorgon när han kommer till jobbet. Tror inte han är ute på min sida så jag lägger ut det nu.
uppfällt läge, blev lite mörkt.....
Så en liten lapp att skriva hälsningen på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela