hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Kortet blev äntligen till.....

Publicerad 2022-09-23 14:47:00 i Allmänt,

Jägarkortet som inte blev till och färdigt i lördags.......fick ligga till sig lite och på natten kom jag på hur jag egentligen skulle ha gjort.
Så det var bara och klippa om kortet och göra det på nytt sätt. 
Jägaren hade jag i alla fall tryckt ut och målat i lördags, så han fick duga.....
Framsidan när kortet ligger ner
"50" blev lite misslyckat, men "nollan" försvann för mig och fast jag kröp på golvet med mobillampan påslageb hittade jag den inte.....tillslut fick jag ge upp och lösa det på annat sätt. Inuti "5"an fanns en rund bit som med lite justering fick bli en "nolla". Kortet skulle ju levereras så några mer förseningar fick det inte bli.
Så här ser det ut när man ställer upp kortet....
och då kommer älgen fram bakom granarna.
Och öppnar man kortet så finns det en liten tag att skriva sin hälsning på.
Nåja beställaren blev väldigt nöjd med kortet, så det var ju bra.
På dagen efter när jag kom in i mitt scraprum, så får jag syn på den förbaskade "nollan" direkt på golvet. Precis där jag kröp och letade dagen innan. Då fanns den bara inte där.......undrar vilken eller vem som lekte med mig och vände om min syn så jag inte såg den.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela