hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Två grattiskort som överlämnades igår...

Publicerad 2023-08-20 10:47:00 i Allmänt,

Dotter Ulrica fyllde år och bjöd på fika. Eftersom jag redan gett min present ville jag inte komma tomhänt. Så jag erbjöd mig att ta bullar och ett par sorters kakor med mig..
Sonen Daniel och hans grabbar kom och hämtade mig och tillsammams for vi till Sala.
Hade gjort ett födelsedagskort med en solfjädersvikning på.
Uppfält såg det ut så här.
På tagen hade jag stämplat en grattishälsning och så skrev jag dit mitt namn.
Nu visade det sig att Daniel inte hade något kort till sin present, så jag piockade fram ett ....
Visade det som jag gjort med mitt kit ifrån Roxstamp, och han gillade det.
och inuti kunde han skriva sin egen hälsning...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela