hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Årets sista födelsedagskort

Publicerad 2023-12-31 23:09:31 i Allmänt,

Skickade ett födelsedagskort och en nyårshälsning till min väninna, som fyller år näst sista dagen på året. 
Men detta med utbärning av posten funkade inte som jag trodde .....så hon har nog inte fått det än.
Hon är ingen datatjej så jag kan nog lägga ut det här ändå.
På vit cardstock som bas. Ett trädliknande papper i grå toner placerades på (ser lite brunaktigt ut i lampskenet) och så två fyrkanter av ett papper med glittriga prickar på. En stämpel med "Grattis" i en turkos färg och likaså "Gott nytt år" och så några blommor i turkosa färger 
inuti samma träpapper och en strimma med glitter i turkost och en tag med min hälsning.
stämplade dit en lite rolig stämpel om ålder också.
Synd att det inte kom fram till födelsedagen....men hoppas det glädjer jubilaren ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela