hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Sommarskuggan

Publicerad 2023-02-23 12:08:58 i Allmänt,

Skulle hitta på ett motiv på kortet till mitt barnbarnsbarn, som fyllde 3 år.
Eftersom han älskar "Sommarskuggan" från sommarens barnprogram försökte jag med att ta ut en bild på nätet. Men det var tydligen något fel med nätet, kom inte åt någon bild och trådlösa skrivaren fungerade inte heller. Så det var till att ta fram den kreativa ådrar och försöka tillverka Sommarskuggan.
Tog en halv toarulle och färgade den svart och så hittade jag några ögon i en bortglömd gömma. och mun, ögonbryn och mustaschen fick bli små vita pappersremsor.
Satte fast honom på ett papper med ballonger.
så hade jag glömt händerna så de fick bli lite glitterlim
satte fast toarullen med 3Dkuddar och inuti en tag att skriva min hälsning på
På vänstersidan stoppade jag in en slant under ballongbannern.
Som tur var kände han igen Sommarskuggan, så jag hade nog inte misslyckats alldeles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela