hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett par manliga kort

Publicerad 2023-07-16 11:25:00 i Allmänt,

Skulle göra kort till två av mina barnbarn. Det skulle vara lite manligt stuk på dem.
Det ena skulle gå till Borlänge.
Gjorde ett med svart cardstock, som kortbas och satte på en veteranbil på det.
Inuti nyttjade jag baksidan på det tvåsidiga papperet. Och satte även på en tag att skriva min hälsning på.
och  baksidan med min stämpel på.
Skickade iväg det andra kortet till Göteborg.
Ett ljusblått cardstock som kortbas. På framsidan satte jag ett papper, också med en veteranbil på.
Inuti fortsatte jag ned samma papper, men nyttjade den vackra baksidan. Här tog jag också ut en tag att skriva min egen hälsning på.
och baksidan med min egen stämpel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela