hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Födelsedagskort

Publicerad 2023-03-26 23:02:00 i Allmänt,

Så, nu har jag skickat kort till mina barnbarn. En fyllde år den 23 mars.
Vet inte om det kommit fram, men jag hoppas det. Fick bli en lastbil på eftersom han dagligen kör lastbil, och en klocka för att hålla tidsschemat.
och inuti en tag att skriva min hälsning på
Så fyllde nästa barnbarn år dagen efter, och där vet jag att kortet kommit fram, för han skrev och tackade.
Det fick bli lite Västkusttema på kortet. Hade en dies på en fyr, som jag aldrig använt, tänkte att nu var det dags. Fyren tog jag ut i blått spegelpapper och satte guldpapper bakom i fönsterna. Grattiset, tog jag ut två stycken, som jag monterade på varandra för att få lite höjd på dem
Glömde nog ta kort på insidan.....men jag skrev en hälsning på en tag som jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela