hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Afternoon tea på Mirandas

Publicerad 2023-11-11 21:44:00 i Allmänt,

Följde med SPF-gänget på Afternoon tea på Mirandas, som förr hette 1874. En restaurang som ligger i de vackra källarvalvet, och nu har Miranda öppnat upp en Afternoon tea där. 
Här blev det en liiite oskarp bild på när vi bänkade ner oss runt borden.
Men ingen kan i alla fall känna igen sig och inte gillar att de finns på min bloggsida.
Här hälsar Nancy oss välkomna och bjuder fram oss att ta för oss av godsakerna.
Här sitter mina väninnor i spänd förväntan
Vi ser godisbordet
 Och mycket gott fanns det när det äntligen var vårt bords tur
 
En trevlig och gemytlig kväll.....och så mycket gott och i en sådan trevlig miljö och lokal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela