hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett till Halloweenkort och ett kort till en 80-åring

Publicerad 2023-11-03 19:18:00 i Allmänt,

Gjorde två stycken likadana Halloweenkort och pojkarna i Hedemora visade stolt upp sitt när jag kom  och hälsade på, efter att ha fått på vinterdäcken på verkstaden.
Här har jag fotat insidan också
Sen levererade jag ett kort till en 80-åring. Vi är ett gäng, som har knypplat ihop och nu börjar vi bli till åren och knyppelgänget har skingrats, men ett kort kan man få på sin födelsedag.
Gjorde ett bokkort
och inuti en tag att skriva en hälsning från oss...
och på den andra sidan en liten slant att köpa vad hon vill för.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela