hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Påskmat, härligt god...

Publicerad 2024-04-06 12:41:00 i Allmänt,

Intog en superb påskbuffé på Karlfelths gymnasiets restauranglinje
onsdagen före påsk..
Otroligt vad eleverna dukade upp. Smakligt upplagt och gott var det.
Mina väninnor, som står och funderar vilket bord vi skulle välja.........
Tog åt min alldeles för mycket av det goda........men vi kom tidigt så vi hade ingen brådska utan kunde ta det lugnt.
På skärtorsdagen var det dags för Agapemåltid i Västerfärnebo kyrka
Efter att först ha varit till minneslunden i Sala och tänt ljus för de som fattas oss.
 
och sedan med några påskliljor till min farmor och farfars grav .....men det var lättare sagt än gjort att gräva ner dem. Skulle ta ur den gamla ljungen men den satt fastfrusen...... så jag fick putta ner krukorna mellan den gamla ljungen och trycka till dem ordentligt....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela