hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett byta jobbkort

Publicerad 2024-03-26 12:18:00 i Allmänt,

Väninnans barnbarn hade fått nytt jobb och mormor ville nu skicka ett lycka tillkort.
Hon var och köpte ett på bokhandeln....men när hon kom hem så insåg hon att texten inte passade henne alls.
Jag erbjöd mig att se om jag kunde göra ett som passade bättre.....
Hade ingen stämpel om Nytt Jobb.....men en stämpel med Ett stort Lycka till.
Snodde ihop ett kort .
Hade ett fint papper med en blomsterkrans på och monterade det på ett blått cardstock och så stämplade jag på Ett stort lycka till i blått på en vit cardstockbit och fäste det med distanskuddar.
inuti lite utstansade stjärnor och ett lycka till, så en tag att skriva på
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela