hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Rickard Söderberg på Teatern i Avesta

Publicerad 2024-03-22 13:40:12 i Allmänt,

Var och tittade och lyssnade på en fantastisk föreställning av och med Rickard Söderberg.
Mina väninnor och jag började kvällen med en 2-rätters middag på Karlfeldtsgymnasiets restauranglinjen, som är inrymt i Avesta Parken..
De serverade 
Laxtost på grovt bröd
Black and White.
Till det serverade de alkoholfritt vin eller lättöl.
Gott och mätta blev vi. 
Riktigt fin början på en trevlig kväll.
Rickard höll igång i en och en halv timme. Både roligt och informativt och upplysande.
Varvade det hela med vacker sång både från operavärlden och popvärlden.
Han avslutade med "Stad i ljus" och då åkte mobilkamerorna upp hos vissa för att fota och spela in......fast det var förbjudet.....ja ja... förstår dem som gjorde det....för det var en magisk avslutning.
Sen rusade han ut för att ställa sig i foajén och signera sina böcker.
Tog ett par kort på honom över huvudena på de köande. 
Så fick han se mig fota 
och då satte han upp handen och vinkade. Men jag hade redan tagit ner kameran så jag fick bara vinka tillbaka.. 
Men det var en sådan fin och magiskt bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela